reklama

Prechádzka zimným mestom

Dnes som si pripravil fotografie niekoľkých pamiatok z centra Trnavy, ktoré pochádzajú z viacerých mojich zimných potúlok.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Túru začnem fotografiou pamätníka padlých v prvej svetovej vojne. Nachádza sa v blízkosti Evanjelického kostola. Núti rozpomenúť sa návšetevníkov Bernolákovho sadu, známeho pod názvom Promenáda, aj na ťažkú etapu našich dejín.

Obrázok blogu

Park lemuje z jednej strany rieka Trnávka, z druhej mestské hradby. Na prvých troch fotografiách som si dovolil vyskúšať svetlý 50 mm objektív.

Obrázok blogu

Pri Bernolákovej bráne nás dodnes vyučuje otec Bernolák.

Obrázok blogu

Pri Katedrále sv. Jána Krstiteľa, alebo Univerzitnom kostole, som sa nemohol pri prechádzke nezastaviť.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

Toto zobrazenie Katedrály som vyhotovil z križovatky ulíc Invalidská a Jerichova.

Obrázok blogu

Nasledujúcu fotografiu Hrubého kostola, Baziliky minor sv. Mikuláša, som nasnímal z nadchodu pri poliklinike. Pripomína mi kontrast medzi všednými povinnosťami, uponáhľanosťou, možno trápeník a pokojom, Veľkou nádejou.

Obrázok blogu

Často mi pri starostiach pomôže pohľad na chrám, upokojí ma a poskytne mi čas, aby som si uvedomil, čo je naozaj dôležité. Veď v ňom prebýva Boh.

Obrázok blogu

Túžil som odfotografovať baziliku z Ulice Mikuláša Schneidera Trnavského. Splnil som si to práve v túto zimu. Zima mi ponúkla množstvo podnetov, dobrého svetla.

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu
Dušan Steinhauser

Dušan Steinhauser

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vyštudoval som Medzinárodný obchod a vo voľnom čase rád uvažujem a som rád, že môžem. Vždy som hľadal a hľadám ľudí, ktorí by rozmýšlali so mnou. Zoznam autorových rubrík:  Súkromné

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu