reklama

Príroda Malých Karpát (35 mm film)

Fotografie v tomto článku pochádzajú z Trstína a Chatovej oblasti Jahodník pri Lošonci, alebo pri Smoleniciach. Použil som monochromatický film Kodak pri citlivosti ISO 400.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Fotografie mali odtieň, ktorý som nečakal. Ale v kombinácii s objektívom Canon 50 mm, pri nízkej clone vznikol výsledok. Či pozoruhodný, alebo nie... To ponechám na posúdenie.

Obrázok blogu

Ale niektoré výsledky sa mi už nepáčili, tak som ten nános odstránil.

Obrázok blogu

Po predchádzajúcej fotografii by som chcel zastať pri ich motíve. Pravdepodobne bolo zbytočné v úvode identifikovať lokalitu, v ktorej vznikli. O to mi vôbec nešlo. Ale o ...

Obrázok blogu

... fragmenty tohto sveta. Odkedy som začal fotografovať mám záľubu niekedy sa zamyslieť nad svetom a vnímať ho ako políčka filmu. Možno toho 35 mm.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

Pri nasledujúcej sa patrí prezradiť, odkiaľ je. Z Trstína.

Obrázok blogu

Táto huba, ktorá sa usadila na chatovom stole je z Jahodníka. Pripomenula mi závod medzi prírodou a človekom. V jeden moment človek postaví v lese stôl. Ale keď zaháľa, tak príroda si ho privlastní.

Obrázok blogu

A naposledy moja najobľúbenejšia fotka z tohto cyklu. Nechal som ju na záver a s pôvodným farebným odtienkom. Ako odmenu pre tých, ktorí vydržali až doteraz. Nie je symbolická? Mne asiociuje ... to je jedno, každému niečo iné.

Obrázok blogu

Nabudúce 35 mm Trnava. Však film mal až 36 políčok.

Dušan Steinhauser

Dušan Steinhauser

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vyštudoval som Medzinárodný obchod a vo voľnom čase rád uvažujem a som rád, že môžem. Vždy som hľadal a hľadám ľudí, ktorí by rozmýšlali so mnou. Zoznam autorových rubrík:  Súkromné

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu