reklama

Čiernobiela Trnava počas splnu (35 mm film)

Pamätáte si na sviatok sv. Valentína v roku 2014. Ja áno. Vďaka fotografiám, ktoré som v ten večer nasnímal na ten istý film, ako prírodu Malých Karpát.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Tentokrát začnem mojou najobľúbenejšou fotografiou. Tento plot chráni kostol sv. Heleny. Bola nasnímaná takmer v absosútneô4j tme. Priznám sa, naslepo.

Obrázok blogu

A takto vyzerá kostol sv. Heleny celý. Aspoň toľko, koľko sa mi dalo.

Obrázok blogu

Pamätáte si, že tej noci bol spln?

Obrázok blogu

Za chrbtom som mal približne v tej chvíli divadlo a kostol sv. Jakuba.

Obrázok blogu

Tento zaujímavý strom na pozadí kostola sv. Jozefa obohatil efektom ničnetušiaci motorista. Najmä jeho svetlá.

Obrázok blogu

Pešia zóna v noci. Útvary na fotke sú odblesky lámp.

Obrázok blogu

Na posledných dvoch fotografiách som zachytil radnicu.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

Dokonca z dvoch uhlov.

Obrázok blogu
Dušan Steinhauser

Dušan Steinhauser

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vyštudoval som Medzinárodný obchod a vo voľnom čase rád uvažujem a som rád, že môžem. Vždy som hľadal a hľadám ľudí, ktorí by rozmýšlali so mnou. Zoznam autorových rubrík:  Súkromné

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu